loading...

سلامت و زیبایی

بازدید : 100
سه شنبه 23 دی 1399 زمان : 15:50

چکیده این مطلب : تزریق ژل چیست؟ ماندگاری تزریق ژل لب چقدر هست؟ معرفی انواع ژل لب.نکاتی که بعد از تزریق ژل لب باید رعایت شود. مزایای ژل های ساخته شده با اسید هیالورونیک چیست؟ قیمت ژل لب چقدر است؟ تزریق ژل را در کدام قسمت از صورت و بدن می توان استفاده کرد؟ معرفی ژل هایی که در آن از اسید هیالورونیک استفاده شده. آیا ژل لب را برای نواحی دیگر صورت نیز میتوان استفاده کرد؟

سلام خدمت زیباجویان عزیز سایت دکتر پاکدل ، قرار هست که تو این مقاله اول از تجربه شخصی خودم از تزریق ژل لب که توسط دکتر پاکدل انجام شد صحبت کنم .چون زمانی که برای بار دوم به کلینیک دکتر پاکدل برای تزریق ژل لب مراجعه کردم خیلی از مراجعه کننده ها دکتر در مطب از فرم لب من خوششون اومده بود و خیلی میپرسیدن که آیا من دوباره اومدم تزریق ژل لب رو انجام بدم یا میپرسیدن که دفعه اول تزریق ژل لبم رو کجا انجام دادم و خیلی سوالای دیگه . لازم دونستم که با نوشتن این مقاله به خیلی از سوالای شما عزیزان پاسخ بدم . اگر هم سوال دیگه ای داشتید میتونید در بخش دیدگاه که انتهای مقاله هست سوالتون رو مطرح کنید که جواب بدم .

gel-injection-2

gel-injection-2

خب برای اولین بار که من خدمت دکتر پاکدل جهت تزریق ژل لب رفتم ابتدا از من پرسیده شد که به چه طریقی می خوام لبم بی حس بشه که درد رو احساس نکنم . هم پماد بی حسی داشتن و هم آمپول بی حسی که من ترجیح دادم از پماد استفاده کنم (نکته : بهتره که پماد رو فقط روی لب استفاده نکنید و اونو به بالای لب و پایین لب هم بزنید چون بعضی موقع ها دکتر سوزن رو یکم بالا تر از خود لب میزنن)

خیلی طول نکشید ، بعد از چند دقیقه لبم کاملا بی حس شد و نوبتم هم رسید.( نوبت دهی کلینیک دکتر پاکدل خیلی منظم هست و وقت بیمار تلف نمیشه که این برای من واقعا با ارزش بود و لازم دونستم که بگم.) اولین بار که من از پماد بی حسی استفاده کردم لبم یکم ورم کرد، پیشنهاد می کنم اگر اولین بار هست که می خوایید تزریق ژل لب انجام بدید قبل از زدن پماد بی حسی از لبتون عکس بگیرید که وقتی وارد اتاق دکتر شدید فرم واقعی لبتون رو به دکتر نشون بدید که دکتر فرم واقعی لبتون رو بدونن که چی بوده.

من از ژل ژوییدرم استفاده کردم چون که خیلی پوستم حساسه و نسبت به خیلی چیزا واکنش نشون میده حتی هر کرم ضد آفتابی رو نمیتونم استفاده کنم ، ولی با مطالب خیلی زیادی که راجع به ژل ژوییدرم خوندم (که تو این مقاله هم راجع بهش بهتون میگم) و معروفیت و محبوبیت این ژل باعث شد که مطمئن بشم کاملا با پوستم سازگاره وهیچ اتفاق بدی نمیوفته .

gel-injection-1

gel-injection-1

از همه مهم تر این بود که حالت برجستگی خیلی طبیعی به لب میده . گرچه کلا هر ژلی که از اسید هیالورونیک ساخته شده باشه هیچ عوارضی نداره و با هر نوع پوستی سازگار هست و لب رو هم طبیعی نشون میده. دکتر پاکدل در حال حاضر از 3 نوع تزریق ژل استفاده میکنه که هر 3 ژل از اسید هیالورونیک ساخته شدن که از بهترین ژل ها هست که شامل :
1- رووفیل پلاس
2- رووفیل اولترا
3- ژوییدرم

تفاوت این سه ژل در حجم دهی و ماندگاریشون هست. ولی باز هم همچی به بدن شما برمیگرده بعضی پوست ها 4 تا 6 ماه بیشتر ژل رو نگه نمیدارن و همش جذب میشه و بعضی دیگه حتی تا 2 سال هم ماندگاری داشته.در مورد قیمت تزریق ژل لب ها هم باید حتما با کلینیک تماس بگیرید که قیمت رو خدمتتون اعلام کنن ولی در کل قیمت ژل ژوییدرم بیشتر از رووفیل پلاس و قیمت رووفیل پلاس بیشتر از رووفیل اولترا هست.
دکتر با توجه به فرم صورت ،پیشنهاد خودشو به مراجعه کننده ارائه میده و همچنین میزان تزریق ژل لب مورد نیاز برای رسیدن لب به فرم دلخواه مراجعه کننده را نیز اعلام می کنند.

gel-injection-3

gel-injection-3

لازم میدونم راجع به ماندگاری تزریق ژل لب بیشتر صحبت کنم چون خیلی سوال میشه این موضوع که ماندگاری تزریق ژل لب چقدر هست؟

در کل ماندگاری ژل لب به 3 عامل بستگی داره که شامل :
1- نوع ژل و برند آن : ژل‌های اسید هیالورونیک بین ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارن. ژل‌های نیمه‌دائمی حدود یک تا دو سال ماندگار هستند. لازم به ذکر است که فرمولاسیون ژل در شرکت های مختلف متفاوت هست ، برخی ژل ها برای لب مناسبه و برخی دیگه برای نواحی دیگر صورت که این رو خود دکتر براتون توضیح خواهند داد.

gel-injection-13

gel-injection-13

2- میزان حجم‌دهی: هر چقدر حجم‌دهی به لب بیشتر باشد ، ترمیم هم دیرتر اتفاق میوفته. و هر چقدر میزان تزریق ژل لب بیشتر باشه ماندگاری هم بیشتر هست.

3- متابولیسم بدن شما : فیزیولوژیک پوست نیز در ماندگاری ژل تعیین کننده است. برخی افراد متابولیسم سریع‌تری دارند و اسید هیالورونیک تزریق شده خیلی زود جذب بدن می‌شود.
پس ماندگاری ژل به عوامل زیادی بستگی دارد. برخی از مراجعین ما هر ۶ ماه برای ترمیم و تزریق دوباره مراجعه می‌کنند و برخی هم تا ۹ یا ۱۰ ماه نیاز به تزریق دوباره ندارند. ماندگاری در هر فرد متفاوت است و باید ببینیم که در مورد شما به چه صورته.

gel-injection-15

gel-injection-15

مزایایی که ژل های ساخته شده با اسید هیالورونیک دارند شامل :

1- مقدار ژل را میشه کنترل کرد و دکتر کنترل بهتری برای تزریق یکنواخت و درست ژل بر روی لب رو داره.
2- میشه تعداد جلسات تزریق ژل رو زیاد کرد یعنی دوره درمان تدریجی باشه تا نتیجه دلخواهتون رو برای فرم لب بدست بیارید.
3- هر نوع برجستگی یا توده که در اثر حرکت لب ها به وجود اومده باشه به راحتی قابل حله.
4- میزان کبودی و تورم بعد از تزریق این نوع ژل ها در مقایسه با ژل های دیگه بسیار کمتر هست.
5- ماندگاری این نوع ژل ها بیشتر از ژل های دیگه هست اما این ماندگاری دائمی نیست.
6- از اونجا که اسید هیالورونیک از موادی شبیه به آنچه که در بدن یافت میشه ساخته شده بنابراین بعید است که باعث واکنش آلرژیک بشه. اما اگر به لیدوکائین حساسیت دارید حتما قبل از درمان با دکتر مشورت کنید.
7- تزریق ژل لب به صورت سرپایی: ژل‌ها آماده هستند و نیازی نیست مانند تزریق چربی که به اتاق عمل بروید.

قبلا از کلاژل ها برای تزریق استفاده می کردن که امروزه کمتر استفاده میشه زیرا گزینه های بهتر و ایمن تری هستند و ماندگاری طولانی تری نیز دارند.
استفاده از چربی جهت تزریق نیز از دیگر روش ها برای پر کردن لب می باشد که امروزه از آن استفاده نمی شود زیرا نتیجه مطلوبی نداشته و عوارض جانبی پر خطری دارد .

در هنگام تزریق ژل لب یه کوچولو درد احساس میشه ولی اون درد کمتر از بند انداختن موی پشت لب هست پس نگران نباشید . بعد از تزریق ژل لب، لبم خیلی زیاد ورم کرد و این ورم و کبودی تا یک هفته ادامه داشت ولی بعد از 10 روز فرم طبیعی خودش رو گرفت و دقیقا همون چیزی شد که میخواستم.

gel-injection-5

gel-injection-5

من یک سی سی برای تزریق ژل لبم استفاده کردم و این برای کسی که اولین بار تزریق ژل لب انجام میده کم هست البته دکتر به من گفتن که از 2 سی سی ژل استفاده کنم ولی برای جلسه اول یک سی سی استفاده بشه و اگر بازم دوست داشتم که حجمش بیشتر بشه جلسه بعد هم یک سی سی تزریق ژل لب داشته باشم . منم برای جلسه اول یک سی سی تزریق ژل لب انجام دادم و بعد از یک هفته که نتیجه رو دیدم خیلی خوب بود ولی بازم دوست داشتم که حجم بیشتری داشته باشه به خاطره همین بعد از یک ماه مجدد برای تزریق یک سی سی ژل دیگر مراجعه کردم.

در مراجعه بعدی تجربه خیلی جالب تری داشتم و اون هم این بود که بعد از زدن پماد بی حسی لبم مثل دفعه اول اصلا ورم نکرد در صورتی که وقتی اولین بار از بی حسی استفاده کردم لبم ورم کرد.و اینکه موقع تزریق ژل لب دردی که دفعه ی اول احساس کردم دفعه ی دوم اصلا احساس نکردم و نکته ی خیلی جالب تر اینکه اصلا لبم کبود نشد و فقط یه کوچولو ورم داشت اونم فقط دو روز اول بود .که بعد از دو روز اون ورم هم خوب شد و لبم بسیار زیبا شد دقیقا همون چیزی که میخواستم و الان 6 ماهه که میگذره ولی حجم لبم همچنان مثل روز اولش هست و هیچ تغییری نکرده .

gel-injection-6

gel-injection-6

بعد از تزریق ژل لب یه سری نکات هست که رعایت کردن اونا خیلی به زیباتر شدن لب و همچنین بهبود سریع تر لب شما کمک میکنه که شامل :

نکاتی که بعد از تزریق ژل لب باید رعایت کرد :

1- تا یک هفته بعد از تزریق ژل لب از نوشیدن مایعات داغ خودداری کنید.

2- تا 2 هفته بعد از تزریق ژل لب از ماساژ لب خودداری کنید مگر توسط خود دکتر.

3- بعد از تزریق ژل لب به هیچ عنوان از کمپرس گرم استفاده نکنید.

4- تا 24 ساعت بعد از تزریق از رژلب استفاده نکنید.

5- تا 24 ساعت بعد از تزریق از بوسیدن بپرهیزید.

6- مصرف قرص سفالکسین طبق دستور دکتر.

7- تا 24 ساعت بعد از تزریق ژل لب از سیگار و قلیون استفاده نکنید.

8- در صورت مشاهده عدم قرینگی لب تا 2 هفته کاملا عادی است که به علت خون مردگی در ناحیه تزریق می باشد ولی اگر بعد دو هفته همچنان قرینه نبودند می توانید به دکتر مربوطه بگویید که مورد رو اصلاح نمایند.

9- بعد از تزریق ژل لب تا یک هفته روزی 2 مرتبه لب را با پماد تتراساکین یا موپیرسن اگر دکتر تجویز کردند استفاده نمائید.

10- تا یک هفته بعد از تزریق ژل لب کبودی و درد طبیعی می باشد.

11- در صورتی که بعد از تزریق ژل لب درد شدیدی احساس شد و رنگ پریده شد بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید.

12- بعد از تزریق ژل لب به علت وجود اثر ماده بی حسی شاید احساس کنید که لب یا چانه شما کج شده که جای هیچ نگرانی نیست.
13- در صورتی که سابقه تب خال داشته اید حتما با پزشک خود صحبت کنید تا قرص مورد نظر رو تجویز نمایند.
14- به علت استفاده از بی حسی لب بیشتر ورم می کند که پس از یک هفته این ورم کاذب از بین رفته و لب فرم عادی خود را میگیرد.

gel-injection-7

gel-injection-7

خب این از تجربه شخصی من بود و خیلی راضی بودم .شما هم اگر تجربه یا نظری دارید در بخش دیدگاه بنویسید که بقیه دوستان هم بخونند و استفاده کنند .در ادامه من توضیح کامل تر (یه کوچولو پزشکی تر ) راجع به تزریق ژل بهتون میگم .

در صورت انتخاب دکتر اشتباه و بی تجربه در زمینه تزریق ژل ممکنه عوارضی به وجود بیاد که غیر قابل جبران باشه مثلا در صورتی که ژل به رگ خونی تزریق بشه می تونه منجر به ناهنجاری بینایی ،کوری یا سکته مغزی بشه.به خاطره همین حتما باید دکتر خودتون رو عاقلانه انتخاب کنید .

تزریق ژل را در کدام قسمت از صورت و بدن می توان انجام داد ؟
تزریق ژل برای افرادی پیشنهاد می شود که میخواهند چروک صورت خود را از بین ببرند و یا به لب و گونه و سینه خود حجم بدهند و یا فرورفتگی هایی که در پوست در اثر ضربه یا هر چیز دیگری به وجو آمده را پر کنند . این ژل ها سفتی و چسبندگی خوبی به بافت های زیر پوست می دهد و همینطور باعث بافت سازی می شود.

چکیده این مطلب : تزریق ژل چیست؟ ماندگاری تزریق ژل لب چقدر هست؟ معرفی انواع ژل لب.نکاتی که بعد از تزریق ژل لب باید رعایت شود. مزایای ژل های ساخته شده با اسید هیالورونیک چیست؟ قیمت ژل لب چقدر است؟ تزریق ژل را در کدام قسمت از صورت و بدن می توان استفاده کرد؟ معرفی ژل هایی که در آن از اسید هیالورونیک استفاده شده. آیا ژل لب را برای نواحی دیگر صورت نیز میتوان استفاده کرد؟

سلام خدمت زیباجویان عزیز سایت دکتر پاکدل ، قرار هست که تو این مقاله اول از تجربه شخصی خودم از تزریق ژل لب که توسط دکتر پاکدل انجام شد صحبت کنم .چون زمانی که برای بار دوم به کلینیک دکتر پاکدل برای تزریق ژل لب مراجعه کردم خیلی از مراجعه کننده ها دکتر در مطب از فرم لب من خوششون اومده بود و خیلی میپرسیدن که آیا من دوباره اومدم تزریق ژل لب رو انجام بدم یا میپرسیدن که دفعه اول تزریق ژل لبم رو کجا انجام دادم و خیلی سوالای دیگه . لازم دونستم که با نوشتن این مقاله به خیلی از سوالای شما عزیزان پاسخ بدم . اگر هم سوال دیگه ای داشتید میتونید در بخش دیدگاه که انتهای مقاله هست سوالتون رو مطرح کنید که جواب بدم .

gel-injection-2

gel-injection-2

خب برای اولین بار که من خدمت دکتر پاکدل جهت تزریق ژل لب رفتم ابتدا از من پرسیده شد که به چه طریقی می خوام لبم بی حس بشه که درد رو احساس نکنم . هم پماد بی حسی داشتن و هم آمپول بی حسی که من ترجیح دادم از پماد استفاده کنم (نکته : بهتره که پماد رو فقط روی لب استفاده نکنید و اونو به بالای لب و پایین لب هم بزنید چون بعضی موقع ها دکتر سوزن رو یکم بالا تر از خود لب میزنن)

خیلی طول نکشید ، بعد از چند دقیقه لبم کاملا بی حس شد و نوبتم هم رسید.( نوبت دهی کلینیک دکتر پاکدل خیلی منظم هست و وقت بیمار تلف نمیشه که این برای من واقعا با ارزش بود و لازم دونستم که بگم.) اولین بار که من از پماد بی حسی استفاده کردم لبم یکم ورم کرد، پیشنهاد می کنم اگر اولین بار هست که می خوایید تزریق ژل لب انجام بدید قبل از زدن پماد بی حسی از لبتون عکس بگیرید که وقتی وارد اتاق دکتر شدید فرم واقعی لبتون رو به دکتر نشون بدید که دکتر فرم واقعی لبتون رو بدونن که چی بوده.

من از ژل ژوییدرم استفاده کردم چون که خیلی پوستم حساسه و نسبت به خیلی چیزا واکنش نشون میده حتی هر کرم ضد آفتابی رو نمیتونم استفاده کنم ، ولی با مطالب خیلی زیادی که راجع به ژل ژوییدرم خوندم (که تو این مقاله هم راجع بهش بهتون میگم) و معروفیت و محبوبیت این ژل باعث شد که مطمئن بشم کاملا با پوستم سازگاره وهیچ اتفاق بدی نمیوفته .

gel-injection-1

gel-injection-1

از همه مهم تر این بود که حالت برجستگی خیلی طبیعی به لب میده . گرچه کلا هر ژلی که از اسید هیالورونیک ساخته شده باشه هیچ عوارضی نداره و با هر نوع پوستی سازگار هست و لب رو هم طبیعی نشون میده. دکتر پاکدل در حال حاضر از 3 نوع تزریق ژل استفاده میکنه که هر 3 ژل از اسید هیالورونیک ساخته شدن که از بهترین ژل ها هست که شامل :
1- رووفیل پلاس
2- رووفیل اولترا
3- ژوییدرم

تفاوت این سه ژل در حجم دهی و ماندگاریشون هست. ولی باز هم همچی به بدن شما برمیگرده بعضی پوست ها 4 تا 6 ماه بیشتر ژل رو نگه نمیدارن و همش جذب میشه و بعضی دیگه حتی تا 2 سال هم ماندگاری داشته.در مورد قیمت تزریق ژل لب ها هم باید حتما با کلینیک تماس بگیرید که قیمت رو خدمتتون اعلام کنن ولی در کل قیمت ژل ژوییدرم بیشتر از رووفیل پلاس و قیمت رووفیل پلاس بیشتر از رووفیل اولترا هست.
دکتر با توجه به فرم صورت ،پیشنهاد خودشو به مراجعه کننده ارائه میده و همچنین میزان تزریق ژل لب مورد نیاز برای رسیدن لب به فرم دلخواه مراجعه کننده را نیز اعلام می کنند.

gel-injection-3

gel-injection-3

لازم میدونم راجع به ماندگاری تزریق ژل لب بیشتر صحبت کنم چون خیلی سوال میشه این موضوع که ماندگاری تزریق ژل لب چقدر هست؟

در کل ماندگاری ژل لب به 3 عامل بستگی داره که شامل :
1- نوع ژل و برند آن : ژل‌های اسید هیالورونیک بین ۶ تا ۹ ماه ماندگاری دارن. ژل‌های نیمه‌دائمی حدود یک تا دو سال ماندگار هستند. لازم به ذکر است که فرمولاسیون ژل در شرکت های مختلف متفاوت هست ، برخی ژل ها برای لب مناسبه و برخی دیگه برای نواحی دیگر صورت که این رو خود دکتر براتون توضیح خواهند داد.

gel-injection-13

gel-injection-13

2- میزان حجم‌دهی: هر چقدر حجم‌دهی به لب بیشتر باشد ، ترمیم هم دیرتر اتفاق میوفته. و هر چقدر میزان تزریق ژل لب بیشتر باشه ماندگاری هم بیشتر هست.

3- متابولیسم بدن شما : فیزیولوژیک پوست نیز در ماندگاری ژل تعیین کننده است. برخی افراد متابولیسم سریع‌تری دارند و اسید هیالورونیک تزریق شده خیلی زود جذب بدن می‌شود.
پس ماندگاری ژل به عوامل زیادی بستگی دارد. برخی از مراجعین ما هر ۶ ماه برای ترمیم و تزریق دوباره مراجعه می‌کنند و برخی هم تا ۹ یا ۱۰ ماه نیاز به تزریق دوباره ندارند. ماندگاری در هر فرد متفاوت است و باید ببینیم که در مورد شما به چه صورته.

gel-injection-15

gel-injection-15

مزایایی که ژل های ساخته شده با اسید هیالورونیک دارند شامل :

1- مقدار ژل را میشه کنترل کرد و دکتر کنترل بهتری برای تزریق یکنواخت و درست ژل بر روی لب رو داره.
2- میشه تعداد جلسات تزریق ژل رو زیاد کرد یعنی دوره درمان تدریجی باشه تا نتیجه دلخواهتون رو برای فرم لب بدست بیارید.
3- هر نوع برجستگی یا توده که در اثر حرکت لب ها به وجود اومده باشه به راحتی قابل حله.
4- میزان کبودی و تورم بعد از تزریق این نوع ژل ها در مقایسه با ژل های دیگه بسیار کمتر هست.
5- ماندگاری این نوع ژل ها بیشتر از ژل های دیگه هست اما این ماندگاری دائمی نیست.
6- از اونجا که اسید هیالورونیک از موادی شبیه به آنچه که در بدن یافت میشه ساخته شده بنابراین بعید است که باعث واکنش آلرژیک بشه. اما اگر به لیدوکائین حساسیت دارید حتما قبل از درمان با دکتر مشورت کنید.
7- تزریق ژل لب به صورت سرپایی: ژل‌ها آماده هستند و نیازی نیست مانند تزریق چربی که به اتاق عمل بروید.

قبلا از کلاژل ها برای تزریق استفاده می کردن که امروزه کمتر استفاده میشه زیرا گزینه های بهتر و ایمن تری هستند و ماندگاری طولانی تری نیز دارند.
استفاده از چربی جهت تزریق نیز از دیگر روش ها برای پر کردن لب می باشد که امروزه از آن استفاده نمی شود زیرا نتیجه مطلوبی نداشته و عوارض جانبی پر خطری دارد .

در هنگام تزریق ژل لب یه کوچولو درد احساس میشه ولی اون درد کمتر از بند انداختن موی پشت لب هست پس نگران نباشید . بعد از تزریق ژل لب، لبم خیلی زیاد ورم کرد و این ورم و کبودی تا یک هفته ادامه داشت ولی بعد از 10 روز فرم طبیعی خودش رو گرفت و دقیقا همون چیزی شد که میخواستم.

gel-injection-5

gel-injection-5

من یک سی سی برای تزریق ژل لبم استفاده کردم و این برای کسی که اولین بار تزریق ژل لب انجام میده کم هست البته دکتر به من گفتن که از 2 سی سی ژل استفاده کنم ولی برای جلسه اول یک سی سی استفاده بشه و اگر بازم دوست داشتم که حجمش بیشتر بشه جلسه بعد هم یک سی سی تزریق ژل لب داشته باشم . منم برای جلسه اول یک سی سی تزریق ژل لب انجام دادم و بعد از یک هفته که نتیجه رو دیدم خیلی خوب بود ولی بازم دوست داشتم که حجم بیشتری داشته باشه به خاطره همین بعد از یک ماه مجدد برای تزریق یک سی سی ژل دیگر مراجعه کردم.

در مراجعه بعدی تجربه خیلی جالب تری داشتم و اون هم این بود که بعد از زدن پماد بی حسی لبم مثل دفعه اول اصلا ورم نکرد در صورتی که وقتی اولین بار از بی حسی استفاده کردم لبم ورم کرد.و اینکه موقع تزریق ژل لب دردی که دفعه ی اول احساس کردم دفعه ی دوم اصلا احساس نکردم و نکته ی خیلی جالب تر اینکه اصلا لبم کبود نشد و فقط یه کوچولو ورم داشت اونم فقط دو روز اول بود .که بعد از دو روز اون ورم هم خوب شد و لبم بسیار زیبا شد دقیقا همون چیزی که میخواستم و الان 6 ماهه که میگذره ولی حجم لبم همچنان مثل روز اولش هست و هیچ تغییری نکرده .

gel-injection-6

gel-injection-6

بعد از تزریق ژل لب یه سری نکات هست که رعایت کردن اونا خیلی به زیباتر شدن لب و همچنین بهبود سریع تر لب شما کمک میکنه که شامل :

نکاتی که بعد از تزریق ژل لب باید رعایت کرد :

1- تا یک هفته بعد از تزریق ژل لب از نوشیدن مایعات داغ خودداری کنید.

2- تا 2 هفته بعد از تزریق ژل لب از ماساژ لب خودداری کنید مگر توسط خود دکتر.

3- بعد از تزریق ژل لب به هیچ عنوان از کمپرس گرم استفاده نکنید.

4- تا 24 ساعت بعد از تزریق از رژلب استفاده نکنید.

5- تا 24 ساعت بعد از تزریق از بوسیدن بپرهیزید.

6- مصرف قرص سفالکسین طبق دستور دکتر.

7- تا 24 ساعت بعد از تزریق ژل لب از سیگار و قلیون استفاده نکنید.

8- در صورت مشاهده عدم قرینگی لب تا 2 هفته کاملا عادی است که به علت خون مردگی در ناحیه تزریق می باشد ولی اگر بعد دو هفته همچنان قرینه نبودند می توانید به دکتر مربوطه بگویید که مورد رو اصلاح نمایند.

9- بعد از تزریق ژل لب تا یک هفته روزی 2 مرتبه لب را با پماد تتراساکین یا موپیرسن اگر دکتر تجویز کردند استفاده نمائید.

10- تا یک هفته بعد از تزریق ژل لب کبودی و درد طبیعی می باشد.

11- در صورتی که بعد از تزریق ژل لب درد شدیدی احساس شد و رنگ پریده شد بلافاصله با پزشک خود تماس بگیرید.

12- بعد از تزریق ژل لب به علت وجود اثر ماده بی حسی شاید احساس کنید که لب یا چانه شما کج شده که جای هیچ نگرانی نیست.
13- در صورتی که سابقه تب خال داشته اید حتما با پزشک خود صحبت کنید تا قرص مورد نظر رو تجویز نمایند.
14- به علت استفاده از بی حسی لب بیشتر ورم می کند که پس از یک هفته این ورم کاذب از بین رفته و لب فرم عادی خود را میگیرد.

gel-injection-7

gel-injection-7

خب این از تجربه شخصی من بود و خیلی راضی بودم .شما هم اگر تجربه یا نظری دارید در بخش دیدگاه بنویسید که بقیه دوستان هم بخونند و استفاده کنند .در ادامه من توضیح کامل تر (یه کوچولو پزشکی تر ) راجع به تزریق ژل بهتون میگم .

در صورت انتخاب دکتر اشتباه و بی تجربه در زمینه تزریق ژل ممکنه عوارضی به وجود بیاد که غیر قابل جبران باشه مثلا در صورتی که ژل به رگ خونی تزریق بشه می تونه منجر به ناهنجاری بینایی ،کوری یا سکته مغزی بشه.به خاطره همین حتما باید دکتر خودتون رو عاقلانه انتخاب کنید .

تزریق ژل را در کدام قسمت از صورت و بدن می توان انجام داد ؟
تزریق ژل برای افرادی پیشنهاد می شود که میخواهند چروک صورت خود را از بین ببرند و یا به لب و گونه و سینه خود حجم بدهند و یا فرورفتگی هایی که در پوست در اثر ضربه یا هر چیز دیگری به وجو آمده را پر کنند . این ژل ها سفتی و چسبندگی خوبی به بافت های زیر پوست می دهد و همینطور باعث بافت سازی می شود.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
لینک دوستان
آمار سایت
  • کل مطالب : 17
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 14
  • بازدید سال : 27
  • بازدید کلی : 2680
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی